Friday, 6 September 2013

Sabun Beras

Assalamualaikum..

Hey hello semua ^_~!

Ok nak tanye jap.. Penah ada masalah keting / celah memane yang nampak kehitaman? Ade jeragat / bintik hitam kat muke? Leher berkerak dah macam serbuk kopi? Okeyy tak de masalah.. Sebab tu memang masalah biasa bagi mereka yang malas. Ha ha ha.. So kite ni perem kene la jage kebersihan luar dan dalam. Badan nak pakai lame kan. Bukan susah pun nak cantik. Yang penting jangan malas!! Bak kate pepatah masyarakat Cina :

‘tiada perempuan yang dilahirkan hodoh kerana yang ada hanyalah perempuan yang malas saja’

Haaa kau kene setepek! Haritu jalan-jalan kat opis orang lain. Sekali ade akak cute promote 1 produk ni ha. Katenye boleh mencerahkan kulit yang agak tak berape nak cerah tu. Kah kah kah~


Haaa tu dia sabun beras..

Nak cakap banyak pun tak gune.. So jemput bace..
Sabun dia kaler putih. Putih macam susu.. =P
Aku tanye la sejauh mane keberkesanannye. Akak tu kate dah gune 2 bulan dan keting pun makin cerah. Haaa... Oleh kerana  harga dia amatlah murah, so aku amek la sekotak. Sambil-sambil support bisnes member. Aku belum try lagik. Just cium-cium jek bau dia. Sangat wangi okeyy..Hewhewhew..

Bagi aku la kan, tak salah nak mencuba sebab untuk kebaikan diri sendiri. Kalau bajet dah terover banyaknye, memang tak leceh la trus gi spa tiap-tiap minggu. Kompom 1 bintik hitam pun kau tak kan jumpe melainkan taik lalat. Aku rase sabun ni boleh beli kat farmasi. Tak pasti berape rege dia sebab aku beli dengan harga serendah RM 3.50 jek. Tak tau la kalau kat luar boleh dapat lagi murah. Ok dah malas. Selamat mencuba~!



notaKUKUkaki: jangan cuba-cuba masukkan sabun ni dalam periuk dengan harapan dapat bertukar jadik nasik! =D

Sekian,wassalam =)

3 comments:

  1. bagus nii..boleh hilang yg hitam2 ye...

    ReplyDelete
  2. klu mujarab nnt update la lg..boleh jugak try..

    ReplyDelete
  3. betul tu kalo dah menjadi update lagi ya...suka baca kejayaan kawan2 dalam usaha mencantikkan diri

    ReplyDelete