Monday, 12 August 2013

Journey of RAYA

Assalamualaikum

Well hello err monday again~!

Alhamdulillah harini dah ari yang ke 5 kite menyambut hari raya aidilfitri untuk tahun ni.. Hoho dan dan dan aku dah tecrongok kat ofis pepagi lagik. Bukan sebab aku tak nak beraye tapi sebab aku dah hilang punca nak arrange cuti. Nak balik jb ke, nak kemana ke. Lastly, aku balek rumah Shah Alam pastu duduk diam-diam T_T

Malam raye aritu aku, abang aku berserta kakak ipar aku gerak balek batu pahat. Sampai sane pun dah pukul 4 pagi. Beraye sakan la konon. First time beraye ngan family members yang baru.. Huhu excited dia len macam sket. Sumbat segale macam makanan yang ade. Puas!!! Raye kedua plak beraye kat Muar pastu trus memajukan langkah ke Kuala Selangor. Tu pun pukul 2 pagi gak baru sampai kampung. Naseb beyeek tak jammed ! Raye ketiga kitorang gi membanting padi kat sawah.. Kah kah kah.. Raye keempat tu la aku dah balek rumah Shah Alam. Family pun terus balik Johor. Tinggal la aku sensorang kat rumah.. Huwaaa T_T

Pagi raye pertama. Sebahagian dari keluarge besar.. Besar sangat.. Hohoho


Keluarga kecik. Luv my family

Wif my luvly and annoying aunty.. Hee..

Malam raye pertame nak gi men meriam with my sister-in-law..
Ni lah keje raye kedua dengan adik bujang aku ni.. Membanting padi kononnye.. Kah kah kah~

Tu jek la yang aku boleh share stakat ni. Hahaha~ Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin ye semua..

p/s - 1st time upload gambo sendirik. Malu =/

20 comments:

  1. selamat hari raya
    meriah nampaknya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raye jugak..
      hehe setahun sekali meriah =)

      Delete
  2. Selamat Hari Raya, sweet family :)

    alalala, malu konon... posing macam model :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya jugak tedi..tQ =)

      haha model la sangat..

      Delete
  3. nampak meriah je tuu.. selamat hari raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang meriah sgt pun..hee..selamat hari raye jugak =)

      Delete
  4. besarnye family.. selamat hari raye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe takde la besa mane pn fiza..selamat hari raye jugak =)

      Delete
  5. meriah bila dapat kumpul semuakan..ramai2 meraikan..hehe selamat hari raya yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tau tak pe..selamat ari raye jugak =)

      Delete
  6. meriah yerk raya tahun ni.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..tiap2 tahun meriah..hehe

      Delete
  7. Replies
    1. selamat hari raya jugak cik nor =)

      Delete
  8. Teena tak pernah pun pergi ke sawah padi. Teringin nak pergi...

    #selamat hari raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try la gi..best sgt tw..hee

      slamat ari raye jgk utk teena =)

      Delete
  9. dpt gak tgk muka dik kechik..hhihi..

    selamat hari raya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe carik muke kite ke..

      selamat hari raye jugak mama =)

      Delete
  10. meriahnya raya cik kechik, seronok keluarga kumpul ramai2 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu tau xpe..yang namenye raye memang seronok..

      Delete